Тиждень 7, 04.05-08.05.2020 (2 клас)


Українська мова та літературне читання. Розповідні речення. Крапка. Інтонація. Н. Забіла «Метелик». Презентація. Друкування тексту
         
        Метелик
Я біжу, біжу по гаю,
Я метелика впіймаю,
А метелик не схотів,
Геть від мене полетів.
Полетів він на лужок,
Заховався між квіток...
Я іду, іду, іду,
Метелика не знайду.



Математика. Час. Одиниця часу – доба. Відео 1.  Завдання 1. (тест).
7 діб – тиждень. Дні тижня. Відео2. Завдання2. (тест). Завдання 3.

Я досліджую світ. Рослини: кущі, дерева, трави. Що необхідно для росту рослин. Відео. Завдання. Знайти зайвий об’єкт.

Корекція розвитку. Конструювання з лічильних паличок (олівців, сірників) (за наслідуванням, за зразком, за схемою, самостійно). Схема.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень 33 (13.05-17.05.2024)

Українська мова.  Твори-описи предметів, живих істот. Твори-описи за картиною. Твори-роздуми, пов’язані з життєвим досвідом. Презентація1. ...