Про мене

Освіта:

➤ Запорізький національний університет, 2012. Спеціальність історія. Історик. Викладач історії.

➤ Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2019. Спеціальність: олігофренопедагогіка. Логопедія. Викладач корекційної педагогіки. Олігофренопедагог. Логопед. Вчитель дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у спеціальних закладах освіти та у закладах з інклюзивною формою навчання.

Місце роботи:

➤ Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело".

Публікації:

  • Козакова О. В. Доля українських циган у часи Другої світової війни в сучасній українській історіографії / О. В. Козакова // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2014. - Вип. 38. - С. 343-346.
  • Козакова О. Сучасна історіографія дослідження історії та культури українських циганів радянського періоду / О. Козакова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 1. – С. 230–234.
  • Козакова О. Пострадянське циганознавство: здобутки та перспективи досліджень / О. Козакова // Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2016» : у 4 т. / Запорізький національний університет. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – Т.1. – С. 33-34.
  • Козакова О. Дослідження проблеми геноциду українських ромів у закордонній історіографії / О. Козакова // Геноцид ромів України в період Другої світової війни: вивчення, викладання, комеморація. Матеріали науково-практичної конференції, Київ, 4 жовтня 2016 р. – К.: Укр. центр вивч. історії Голокосту, 2016. - С. 99-110.
  • Козакова О. В. Питання ідентичності циган СРСР та пострадянського простору в сучасному циганознавстві / О.В. Козакова // Історичні етюди: [зб. наук. пр.] / під ред. д-ра іст. наук, проф. С. І. Світленка. – Д., 2017. – Вип. 5. – с. 27-30.
  • Козакова О. Питання культури радянських ромів у сучасній історіографії / О. Козакова // Каразінські читання (історичні науки): Тези доповідей 70-ї міжнародної наукової конференції (м. Харків, 28 квітня 2017). – Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2017. – с. 16-17.
  • Козакова О.В. Формування дочислових уявлень у дітей із синдромом Дауна // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. – 2018. – Випуск №3 (25).
  • Козакова О.В., Антоненко М. М. Тематичний підхід до формування уявлень про рослинирідного краю у молодшихшколярівіз синдромом Дауна // Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2018 року, м. Запоріжжя) / За наук. ред. А. Г. Шевцова. – Запоріжжя : Вид-во ХНА, 2018. – С. 170-171.
  • Козакова О.В. Рябченко Н.М. Формування навичок читання у молодших школярів із синдромом Дауна // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький; Ніжин : Лисенко М.М., 2018. – Том 43. Випуск 2 : Педагогіка. – С. 45-52.
  • Козакова О. В., Антоненко М. М. Особливості організації освітнього розвивального середовища при роботі з учнями із синдромом Дауна // Педагогічні науки та освіта: зб. наук. праць ЗОІППО. - 2019. - №28-29.
  • Козакова О. В. Використання засобів альтернативної та допоміжної комунікації у процесі навчання дітей із синдромом Дауна // Корекційна педагогіка. Вісник УАКП №1. - 2019. - С. 26-29.


Немає коментарів:

Дописати коментар

7-Б (29.04-03.05.2024)

Читання та письмо.  Списування навчальних друкованих і рукописних текстів.   Завдання1. Завдання2 . Уповільнення та пришвидшення темпу чита...