Тиждень 8, 12.05-15.05.2020 (2 клас)

Українська мова та літературне читання. Практичне розрізнення групи окремих речень і тексту. Текст. Презентація.

П. Тичина «А я у гай ходила». Презентація. Тест.

Завдання. Друкування тексту.

А я у гай ходила. Я хотіла знайти квітку. Я зустріла зайчика. Я спробувала його впіймати. Зозуля злякала зайчика своїм ку-ку.

Математика. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години. Відео. Завдання.

Я досліджую світ. Практична робота: догляд за кімнатними рослинами. Посилання.

Розвиток мовлення. Імена батьків, дідусів та бабусь. Створення словосполучень виду тато Євген, мама Тетяна, бабуся Оля, дідусь Петро. Презентація.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень 33 (13.05-17.05.2024)

Українська мова.  Твори-описи предметів, живих істот. Твори-описи за картиною. Твори-роздуми, пов’язані з життєвим досвідом. Презентація1. ...