Тиждень 28 (08.04-12.04.2024)

Українська мова. Соціальна компетентність. Як правильно діяти у конфліктних ситуаціях. Відео. Сімейні традиції мого роду. Презентація.

Українська література. Віктор Кава «Чого усміхалися шибки». Праця на совість. Втома і щастя від зробленої роботи. Презентація.

Сім"я. Родина. Батьківщина. МОЯ РОДИНА І Я. СКЛАД СІМ'Ї. . РОДИННІ  ЦІННОСТІ (УРОК 8) - Українська педагогіка #ya… | Ukrainian art, Dance  paintings, Russian art

Математика. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками; однаковими числівниками. Відео1. Відео2. Завдання. Підручник.

Інтегрований курс «Пізнаємо природу». Органи руху. Формування постави. Значення фізкультури, спорту та ранкової гімнастики для розвитку м’язів. Презентація.

Вступ до історії України та громадянської освіти. Праця і дозвілля у минулому і тепер. Відео.

Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут». Доброчинність та волонтерство. Доброчинність та волонтерський рух в Україні. Презентація.

Інформатика. Знайомство з Веб-сторінкою, веб-сайтом. Приклади веб-сайтів для дітей, для навчання. Відео.

Музичне мистецтво. Я. Степовий. Українська веснянка «Кривий танець». Відео.

Розвиток мовлення. Однорідні члени речення. Головні і другорядні. Однорідні члени речення. Тест.

Технології. Пікірування розсади. Правила поведінки і техніка безпеки під час пікірування. розсади. Що таке пікірування розсади. Презентація. Відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень 33 (13.05-17.05.2024)

Українська мова.  Твори-описи предметів, живих істот. Твори-описи за картиною. Твори-роздуми, пов’язані з життєвим досвідом. Презентація1. ...