Тиждень 3, 06.04-10.04.2020 (3 клас)


Формування навичок читання та письма. Буква «є». Подвійний звук [йе]. Тверда вимова. Читання слів. Письмо рядкової є,  складів, слів. Складання складів, слів із розрізної азбуки, читання їх, запис в зошити. Відео. Завдання 1. Завдання 2.

Гра “Впіймай звук!”. Поясніть дитині, що ви будете вимовляти різні звуки, а їй потрібно буде плеснути в долоні - “впіймати звук”, коли вона почує певний звук.
- звук [а] серед у, у, а, у;
- звук [е] серед о, а, е, є;
- звук [є] серед и, е, є, і;

Формування елементарних математичних уявлень. Відтворення ряду чисел, починаючи з будь-якого числа. Завдання.

Ознайомлення з навколишнім. Уявлення про неживу природу: Сонце, повітря, вода, ґрунт. Уявлення про живу природу: рослини, тварини, людина – частина живої природи. Їх ознаки (їдять, дихають, ростуть). Відео 1. Відео 2. 

Предметно-практична діяльність. Визначення просторового розташування предметів на макеті. Виготовлення поробки до Пасхи. Шаблон.

Психомоторний та сенсорний розвиток. Ознайомлення з відтінками кольорів. Визначення певної гами кольорів природи (ліс, річка, луки, гори в різні пори року). Відео. Презентація.

Розвиток художньо-естетичних навичок. Логоритмічні вправи. Відео.

Соціально-побутове орієнтування. Ми різні, ми рівні. Презентація. Посилання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень 33 (13.05-17.05.2024)

Українська мова.  Твори-описи предметів, живих істот. Твори-описи за картиною. Твори-роздуми, пов’язані з життєвим досвідом. Презентація1. ...